“Variety” shkruan artikull për sukseset e kinematografisë së Kosovës në botë

“Variety” shkruan artikull për sukseset e kinematografisë së Kosovës në botë

Mes gjithë tmerreve të një dekade të shkatërruar nga lufta që ajo do të donte ta harronte, një kujtim bie në sy për regjisoren kosovare Kaltrina Krasniqi: ditën kur nëna e saj e befasoi familjen me një lojtare VHS. “Ne ishim shumë, aq të emocionuar,” thotë ajo për Variety. “Ne me të vërtetë nuk besuam derisa ajo e hapi se ishte e vërtetë”, shkruan Variety.

Duke filluar me shpërbërjen e ish-Jugosllavisë në 1991 dhe duke përfunduar me përfundimin e Luftës së përgjakshme të Kosovës në 1999, Krasniqi dhe familja e saj kaluan pjesën më të madhe të viteve ’90 të fshehur në banesën e tyre, duke dalë herë pas here në video klubin 007. rruga për të marrë me qira filma.

“Nuk ishte vërtet e sigurt të ishe jashtë,” thotë ajo. “Ne e kaluam tërë dekadën duke përdorur atë lojtar VHS për të parë filma”.

Ishte fillimi i lidhjes së dashurisë së regjisorit me kinemanë, dhe hapi i parë në një udhëtim që këtë javë e çon atë në Festivalin e Filmit në Venecia për premierën botërore të debutimit të saj artistik, “Vera Dreams of the Sea”, i cili përkulet në seksioni i Horizonteve të festivalit.

Ai mbulon një vit të suksesshëm për industrinë fillestare të filmit kosovar, i cili filloi me debutimin e Blerta Bashollit, “Hive”, duke fituar tre çmime, përfshirë Çmimin e Madh të Jurisë, në Festivalin e Filmit Sundance.

Një tjetër regjisore për herë të parë, Norika Sefa, e ndoqi atë triumf duke marrë një çmim special të jurisë në Roterdam për “Duke kërkuar Venera”.

Dhe në Kanë, aktorja franceze-kosovare e kthyer në regjisore Luàna Bajrami, e njohur për rolin e saj të suksesshëm në “Portreti i një Zonje në Zjarr” të Celine Sciamma, u përkul në debutimin e saj drejtues, “Kodra ku ulërijnë luaneshat”, në Dyjavëshin e Drejtorëve seksioni.